Romanii ridica din umeri cand aud de acest domeniu. Sau spun ca nu e pentru ei. Dar pentru cine e de fapt dezvoltarea personala daca nu pentru oameni? Pentru ursi? De ce oare tinem cu totii cateodata sa traim precum un pui de urs? Perspectiva unei vieti mai bune nu ne incanta chiar deloc? Cand vom intelege ca datorita gandirii si atitudinii noastre paguboase am dat faliment, ne-a parasit sotia sau suntem certati cu copiii? Ne ofera cineva in timpul anilor de scoala cateva informatii referitoare la finantele personale? Ne spun profesorii ca in acest domeniu sunt lucruri mult mai interesante si utile decat celebra si romaneasca:pusculita? Se invata in scoala romaneasca elemente de vestimentatie, de look? Ne spune cineva cat de important este domeniul motivatiei? Sau cel al gandirii pozitive? La ce varsta aflam de existenta NLP-ului? Ni se explica oare inca de mici faptul ca aici se face de multe ori diferenta intre succes si esec? Si ca in joc e viitorul nostru? Relatia noastra de cuplu? Viata noastra profesionala? Nici nu vreau sa ma gandesc care ar fi raspunsul la aceste intrebari. Dar vreau sa ma gandesc la faptul ca acum nu mai avem scuze. Se gasesc informatii referitoare la acest domeniu. Unele mai bune, altele mai prafuite. Dar cu siguranta avem ce citi, ne putem informa si putem progresa. Tot auzim expresii de genul:trebuie sa promovam imaginea Romaniei, sau ca trebuie sa ne promovam statiunile turistice. Uitam insa ca oamenii formeaza o tara. Si ca, in primul rand, ar trebui sa promovam un domeniu de o importanta critica pentru cel mai trist popor din Europa. Pentru romani. Domeniul dezvoltarii personale. Acest articol a fost publicat pe mai 6, 2008 at 8:00 am si e postata la Marketing. Poti urmari raspunsurile acestei insemnari prin RSS 2.0 feed. Puteti lasa un raspuns, or trackback from your own site.
joi, 23 ianuarie 2020
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu